The Mustang Source - Ford Mustang Forums - Search Results

Notices
 
Search: Posts Made By: AndrewM
Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.12 seconds.
7/30/08, 03:23 PM
Replies: 130
Views: 23,437
Posted By AndrewM

i think the headlight/grill pillars are too far...

i think the headlight/grill pillars are too far in. i look at it and i see "mustangII" no offense.
5/29/08, 01:13 PM
Replies: 80
Views: 10,854
Posted By AndrewM

awesome project!!!!!!!!!! good luck!

awesome project!!!!!!!!!! good luck!
Forum: Fox Mustangs
5/29/08, 01:08 PM
Replies: 36
Views: 3,356
Posted By AndrewM

x2! keep us updated!!!

x2! keep us updated!!!
Forum: Fox Mustangs
5/29/08, 01:05 PM
Replies: 44
Views: 2,908
Posted By AndrewM

sweet first car!!! slap some ponys on there and...

sweet first car!!! slap some ponys on there and it will look 100% better! what all do you plan on doing to it? or are you leaving it up to cameron?

interior/engine pics?
5/28/08, 07:18 PM
Replies: 3
Views: 1,282
Posted By AndrewM

hows this? its crappy, and i did it fast. but you...

hows this? its crappy, and i did it fast. but you get the idea.
Forum: Fox Mustangs
5/28/08, 06:51 PM
Replies: 36
Views: 3,356
Posted By AndrewM

sweet project man!!!! that thing is gonna turn...

sweet project man!!!! that thing is gonna turn out great!!!

what all do you plan on doing to it???
Forum: Fox Mustangs
5/27/08, 01:21 PM
Replies: 13
Views: 1,382
Posted By AndrewM

another thing, if you have wired in an...

another thing, if you have wired in an aftermarket stereo, make sure its power wire is wired into the ignition, not the battery. same thing happend to me awhile back. i had wired the stereo into the...
3/20/08, 03:38 PM
Replies: 7
Views: 2,117
Posted By AndrewM

does it look similar to this? ...

does it look similar to this?

http://www.allfordmustangs.com/photopost/data/500/medium/161.JPG
3/18/08, 12:47 PM
Replies: 7
Views: 2,117
Posted By AndrewM

pics?

pics?
3/11/08, 05:06 PM
Replies: 5,183
Views: 109,207
Posted By AndrewM

hey does anybody have a Powerwasher???

hey does anybody have a Powerwasher???
3/10/08, 03:55 PM
Replies: 275
Views: 9,416
Posted By AndrewM

you might be a redneck...

you might be a redneck...
3/10/08, 03:50 PM
Replies: 359
Views: 9,514
Posted By AndrewM

this message has been deleted

this message has been deleted
3/9/08, 09:04 AM
Replies: 5,183
Views: 109,207
Posted By AndrewM

yeah i remember that sexy pony! hey on that note,...

yeah i remember that sexy pony! hey on that note, what condition was it in when morty sold it? i wounder if we could track it down?
or we could jus buy a sweet a$$ clean notch when we get...
3/9/08, 09:00 AM
Replies: 359
Views: 9,514
Posted By AndrewM

this message has been deleted

this message has been deleted
3/8/08, 07:04 PM
Replies: 1,052
Views: 20,763
Posted By AndrewM

http://forums.bradbarnett.net/showthread.php?t=464...

http://forums.bradbarnett.net/showthread.php?t=464673
3/8/08, 07:00 PM
Replies: 359
Views: 9,514
Posted By AndrewM

Sweet!:metal:

Sweet!:metal:
3/7/08, 08:00 PM
Replies: 359
Views: 9,514
Posted By AndrewM

gosh paul. thanks. all of our scheduals would...

gosh paul. thanks. all of our scheduals would have been totally screwed thanks to you. :rofl2:
2/28/08, 02:39 PM
Replies: 828
Views: 17,168
Posted By AndrewM

FYI if you decide to race you'll have to go back...

FYI if you decide to race you'll have to go back to the gate and buy a Driver band. there like $15-$20 i think.? IMO theres no point in buying a ticket to watch then if you decide to race you'll have...
2/28/08, 02:29 PM
Replies: 1,596
Views: 33,071
Posted By AndrewM

hey dad your cmvc's are here!

hey dad your cmvc's are here!
2/27/08, 02:41 PM
Replies: 11
Views: 1,101
Posted By AndrewM

dad i forgot! im going to be in Branson for the...

dad i forgot! im going to be in Branson for the 4th. mom is taking me on Vacation. craigs parents own a timeshare up there so well be staying there. dang! that sucks! she already has reservations so...
2/26/08, 03:09 PM
Replies: 5,183
Views: 109,207
Posted By AndrewM

hey dad thanks for shutting the garage, my friend...

hey dad thanks for shutting the garage, my friend jake took me to my friend justins house after school (wich is around the corner) and i stayed there for about 20 mins, then went home and popped the...
2/25/08, 06:05 PM
Replies: 5,183
Views: 109,207
Posted By AndrewM

YEAH!!!!!:metal::metal: Thanks dad for all...

YEAH!!!!!:metal::metal:

Thanks dad for all your hard work to get me this car, its freakin awesome! once we get all the parts we need, it should be friggin sweet! and then one of these years if i...
2/24/08, 04:51 PM
Replies: 828
Views: 17,168
Posted By AndrewM

i dont speak jerbear.

i dont speak jerbear.
2/24/08, 04:50 PM
Replies: 1,596
Views: 33,071
Posted By AndrewM

"It's not easy being cheesy"

"It's not easy being cheesy"
2/24/08, 04:46 PM
Replies: 828
Views: 17,168
Posted By AndrewM

yeah i was thinkin between 11.2 and 11.4... i...

yeah i was thinkin between 11.2 and 11.4... i cant believe that guy sold that "part" for that cheap!!! try not to break 11.45 or they will stop you from running w/o a cage...:metal:
Showing results 1 to 25 of 500
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.