The Mustang Source - Ford Mustang Forums - Search Results

Notices
 
Search: Posts Made By: RedGT12
Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.09 seconds.
4/14/15, 10:37 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

Well i pulled my sensor out and it'll actually...

Well i pulled my sensor out and it'll actually pop up on the tuner as airflow sensor malfunction. But I did contact them, and they wanted me data log it and send them a email. That's how they left...
4/14/15, 04:56 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

Yea, checked the maf, my 04 v6 mustang had that...

Yea, checked the maf, my 04 v6 mustang had that issue too. So that reminded me of that first.
4/13/15, 11:05 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

Thanks, hopefully it will be soon. My friend has...

Thanks, hopefully it will be soon. My friend has a cobra and has been going to this guy at Barth tuning in Rockford il. I'm gonna get it retuned and dyno'd.
4/13/15, 02:41 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

I feel so naive, I read a bunch of threads after...

I feel so naive, I read a bunch of threads after i ordered it where people were having misfire issues, The first time when i just had the roush ab and o/r pipe with cai, i had no problems. but now...
4/13/15, 02:04 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

less than 3-4 weeks ago. I installed the new boss...

less than 3-4 weeks ago. I installed the new boss manifold. updated my x4 tuner. had bama send me out new tunes. This issue started last 4 days and then today my codes were lit up and the car wont go...
4/13/15, 01:55 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

car has stalled out, throwing codes, random...

car has stalled out, throwing codes, random cylinder misfire... i had to reset the codes a bunch times to make it home, car wont go over 1k rpms..
4/8/15, 05:51 PM
Replies: 47
Views: 1,456
Posted By RedGT12

Just kidding lol.. I saw a photo of a blueberry...

Just kidding lol.. I saw a photo of a blueberry or raspberry pastry today, sure looked good
4/7/15, 11:56 AM
Replies: 47
Views: 1,456
Posted By RedGT12

Selling the wife and daughters time already lol

Selling the wife and daughters time already lol
4/7/15, 08:16 AM
Replies: 47
Views: 1,456
Posted By RedGT12

Will do, I've been getting their fb postings on...

Will do, I've been getting their fb postings on my news feed. Congrats on opening
4/6/15, 10:30 PM
Replies: 9,742
Views: 251,295
Posted By RedGT12

Less grass to cut

Less grass to cut
4/6/15, 11:03 AM
Replies: 47
Views: 1,456
Posted By RedGT12

+1 not too shabby

+1 not too shabby
4/6/15, 08:04 AM
Replies: 47
Views: 1,456
Posted By RedGT12

near Lincoln park, with no traffic, doesn't take...

near Lincoln park, with no traffic, doesn't take much to get anywhere. I'll stop in sometime
4/5/15, 07:02 PM
Replies: 47
Views: 1,456
Posted By RedGT12

Only half hour or so from myself

Only half hour or so from myself
4/5/15, 01:53 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

How do you like the glass roofs, even since you...

How do you like the glass roofs, even since you can't open them?. Be cool to try one out
4/5/15, 09:49 AM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

Never put mine in a show before, never thought it...

Never put mine in a show before, never thought it was show worthy. Adding the wheels kinda changed my mind about that though
4/4/15, 07:52 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

That's gonna look good. So YouTube video of...

That's gonna look good.

So YouTube video of using up the rest of the thread on your car before you put new ones on?
4/4/15, 06:20 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

Perfect answer, cuz I haven't seen it either

Perfect answer, cuz I haven't seen it either
4/4/15, 03:33 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

So is there gonna be a possible 8th movie?

So is there gonna be a possible 8th movie?
4/4/15, 10:05 AM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

Yea all adds up, I was thinking on upgrading the...

Yea all adds up, I was thinking on upgrading the shaft as well. Gotta strip the car down to a flying gas can
4/4/15, 07:42 AM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

Just from learning aspect, what are the benefits...

Just from learning aspect, what are the benefits of steeda's vs oem one?
4/3/15, 05:53 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

I like those machine black look. I was going back...

I like those machine black look. I was going back and forth between those and charcoal.

Yea It's been depressing, haven't taken it down yet.
4/3/15, 05:43 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

That's pretty good deal, steeda had good deal for...

That's pretty good deal, steeda had good deal for the real wheel but an extra 500 went to my suspension. My wallet stretches only so far for the car..lol
4/3/15, 04:13 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

Thanks Tom, their the leguna "style" wheels from...

Thanks Tom, their the leguna "style" wheels from am. The real boss wheels were pretty pricey.. Can't believe how much it's changed the look,
4/2/15, 11:36 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

Definitely is!! Thanks, put a spark in wanting to...

Definitely is!! Thanks, put a spark in wanting to drive the car more
4/2/15, 11:04 PM
Replies: 4,102
Views: 241,719
Posted By RedGT12

Okay I got it.. So second photo when I painted...

Okay I got it.. So second photo when I painted my coil covers
Showing results 1 to 25 of 500
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.